مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 04:402023-12-14اقتصادي

هویت بخشی به فرش ایرانی با شناسنامه دار کردن آن


مدیرعامل اتحادیه تعاونی های فرش دستباف با تشریح مزایای شناسنامه دار کردن فرش دستباف گفت: با شناسنامه دار کردن فرش دستباف، جلوی صادرات و عرضه فرش های کشورهای دیگر به نام ایران گرفته می شود و نام و نشان فرش ایرانی اصالت و هویت پیدا می کند.

- مدیرعامل اتحادیه تعاونی های فرش دستباف با تشریح مزایای شناسنامه دار کردن فرش دستباف گفت: با شناسنامه دار کردن فرش دستباف، جلوی صادرات و عرضه فرش های کشورهای دیگر به نام ایران گرفته می شود و نام و نشان فرش ایرانی اصالت و هویت پیدا می کند.

عبدالله بهرامی ـ در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین اخبار از شناسنامه دار کردن فرش دستباف گفت: برای این منظور کارگزاری ها مشخص شده و دوره های آموزشی لازم را گذرانده و تجهیز شدند تا کم کم شروع به فعالیت کنند.

این کار توسط مرکز ملی فرش و سازمان ملی استاندارد به عنوان دو بازوی اجرایی طرح به منظور سر و سامان دادن به بازار فرش دستباف انجام گرفته ولی هنوز به مرحله تکمیل نرسیده تا همه شهرستان ها تجهیز شوند.

وی ادامه داد: اتحادیه تعاونی های فرش دستباف کارگزار اجرای این طرح است و کارگزاری ها باید با دستگاه های مربوطه در اجرایی کردن طرح هماهنگ شوند.

به گفته مدیرعامل اتحادیه تعاونی های فرش دستباف، طرح فعلا به صورت آزمایشی اجرا می شود و اجباری نیست به نحوی که هر تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت بخشی به فرش ایرانی با شناسنامه دار کردن آن

هویت بخشی به فرش ایرانی با شناسنامه دار کردن آن