مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 08:302023-11-30اقتصادي

جهش طرح های آبرسانی در کرمانشاه با اجرای مصوبات سفر رییس جمهور


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه گفت: یک هزار و 165 میلیارد تومان اعتبارات مصوب شده سفر رییس جمهور برای طرح های آبرسانی استان بوده که طی 2 سال گذشته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، رسول فرهادی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بحث توسعه زیرساخت های آب در استان شروع و در دولت سیزدهم براساس آمار و ارقام اعلامی سرعت بیشتری گرفته است.

وی با اشاره به جاری بودن 5.

5 میلیارد مترمکعب روان آب در سطح استان، ادامه داد: یک میلیارد و 350 میلیون مترمکعب ظرفیت مخازن آب 12 سد موجود در استان کرمانشاه است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه گفت: 230 هزار هکتار از 920 هزار هکتار اراضی کشاورزی موجود در استان آبی است که که 40 هزار هکتار از این میزان با شبکه مدرن آبیاری تحت این 12 سد آبی شده اند.

وی اشاره ای به مصوبات سفر دور اول رییس جمهور به استان در حوزه آب منطقه ای داشت و گفت: از 2 هزار و 30 میلیارد تومان اعتبارات مصوب شده، سهم سفر یک هزار و 165 میلیارد تومان برای هفت مصوبه بوده که حدود 800 میلیارد تومان آن(70 درصد) طی 2 سال گذشته تحقق پیدا کرده و سبب جهش در طرح های آبی استان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش طرح های آبرسانی در کرمانشاه با اجرای مصوبات سفر رییس جمهور

جهش طرح های آبرسانی در کرمانشاه با اجرای مصوبات سفر رییس جمهور