مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 00:352023-12-09سياسي

رویداد ملی «پسران نوآوینی» اردیبهشت 1403 در اردبیل اجراء می شود


رییس مجمع پسران نوآوینی استان اردبیل از اجرای رویداد ملی این مجمع در اردیبهشت سال 1403 در اردبیل خبر داد.

- رویداد ملی پسران نوآوینی اردیبهشت 1403 در اردبیل اجراء می شود ایسنا/اردبیل رییس مجمع پسران نوآوینی استان اردبیل از اجرای رویداد ملی این مجمع در اردیبهشت سال 1403 در اردبیل خبر داد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت الاسلام مهدی نقدی ضمن اشاره به اهداف راه اندازی مجمع پسران نوآوینی گفت: مجمع پسران نوآوینی زیر نظر بنیاد ملی نوجوان تحت نظارت سازمان تبلیغات اسلامی برگرفته از نام شهید مرتضی آوینی شهید روایتگری و نیز دختران حاج قاسم برگرفته از نام شهید قاسم سلیمانی همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز راه اندازی شده است.

وی از عضویت 410 نفر در مجمع پسران نوآوینی استان اردبیل خبر داد و افزود: در مجمع پسران نوآوینی شهرستان اردبیل 265 نفر، مشگین شهر 75 نفر، گرمی 40 نفر و خلخال 30 نفر از نوجوانان به عنوان پسران نوآوینی ثبت نام کرده اند.

رییس مجمع پسران نوآوینی استان اردبیل روایتگری در فضای مجازی را مهمترین هدف این مجمع عنوان کرد و ادامه داد: حضور و فعالیت موثر در رسانه و نیز تولید آثار فاخر هنری با تشکیل گروه های نمایشی در راستای روشنگری نسل جوان از زبان جوانان، روایتگری آرمان ها، ارزش ها و دستاوردهای ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد ملی «پسران نوآوینی» اردیبهشت 1403 در اردبیل اجراء می شود

رویداد ملی «پسران نوآوینی» اردیبهشت 1403 در اردبیل اجراء می شود