مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 10:052023-12-12سياسي

برپایی اردوی «راهیان پیشرفت» در کازرون


مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون از اجرای تور علمی-صنعتی در راستای اردوی راهیان پیشرفت واحدهای تولیدی و صنعتی همزمان با هفته پژوهش و فناوری در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کازرون، محمدجعفر شفیعی ضمن تبریک هفته پژوهش و فناوری اظهار داشت: یکی از اساسی ترین و بارزترین مسائل در دانشگاه ها، مسئله آموزش علمی است، چرا که پایداری دانشگاه ها به علم آموزی همراه با پژوهش است.

وی مقوله پژوهش و فناوری را از ضروریات زندگی بشری عنوان کرد و افزود: بدون شک تمام پیشرفت های معنوی، علمی و مادی انسان ها برگرفته از تفکر، تحقیق و پژوهش است که باید اساتید دانشگاه این مقوله مهم و ضروری را مورد توجه و در رأس برنامه های خویش قرار دهند.

مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی را بهترین تکیه گاه برای بخش اجرا و صنعت دانست و خاطر نشان کرد: گسترش و ایجاد ارتباط میان صنعت و دانشگاه یکی از رویکردهای اصلی بسیج مهندسین صنعت و معدن است که کشورهای پیشرفته و در حال توسعه روی آن تمرکز کرده اند.

وی با اشاره به اینکه پژوهش و فناوری ها زمانی حائز اهمیت می شود که حل نظام مسائل مختلف کشور را به دنبال داشته باشد، تصریح کرد: امروز در جهت پیشرفت شرکت های دانش بنیان باید زمینه سازی قانونی و تشویقی مناسبی فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی اردوی «راهیان پیشرفت» در کازرون

برپایی اردوی «راهیان پیشرفت» در کازرون