مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 17:452023-12-07اقتصادي

زنجان از استان های پیشرو در استفاده از ظرفیت های اقتصادی کشور است


وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه استان زنجان یکی از استان های پیشرو در استفاده از ظرفیت های اقتصادی کشور است، گفت: یکی از مهمترین مسائل مهم سفر به این استان، - ایسنا/زنجان وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه استان زنجان یکی از استان های پیشرو در استفاده از ظرفیت های اقتصادی کشور است، گفت: یکی از مهمترین مسائل مهم سفر به این استان، مسئله تشویق و جذب سرمایه گذاران خارجی است که ظرفیت بیشتری نسبت به وضعیت فعلی دارد.

سید احسان خاندوزی (پنجشنبه،16 آذرماه) در حاشیه افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری استان زنجان، اظهار کرد: با توجه به دستور کارهایی که در حوزه حل مسائل اقتصادی استان ها از سوی رییس جمهور تکلیف شده است، مسائل مدیران اجرایی استان زنجان و بخش خصوصی زنجان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه استان زنجان یکی از استان های پیشرو در استفاده از ظرفیت های اقتصادی کشور است، افزود: یکی از مهمترین مسائل مهم سفر به استان زنجان، مسئله تشویق و جذب سرمایه گذاران خارجی است که ظرفیت بسیار بیشتری نسبت به وضعیت فعلی دارد.

این مسئول تصریح کرد: با همکاری خوبی که مابین استانداری زنجان با وزارت اقتصاد و دارایی صورت گرفت، مرکز خدمات سرمایه گذاری استان زنجان افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان از استان های پیشرو در استفاده از ظرفیت های اقتصادی کشور است

زنجان از استان های پیشرو در استفاده از ظرفیت های اقتصادی کشور است