مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 08:002023-11-29اجتماعي

بارش ها، کم بارشی گذشته را در تهران جبران می کند؟


مدیر کل اداره هواشناسی استان تهران ضمن ارائه گزارش بارش و دما در تهران اظهار کرد: حتی بارش های در حد نرمال طی ماه های آینده کم بارشی انباشت شده طی سال های گذشته را جبران نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مازیار غلامی در گفت و گو با ایسنا ضمن ارائه گزارش ماهانه بارش و دما در تهران اظهار کرد: بر اساس جدیدترین خروجی مدل های پیش بینی فصلی، طی سه ماه آینده متوسط دمای هوا در سطح استان، بیش از نرمال برآورد و متوسط بارش استان نیز در بهترین شرایط در حد نرمال پیش بینی شده است و حتی این احتمال وجود دارد که نوسانات بارش در نیمه اول فصل زمستان کاهشی باشد.

وی تاکید کرد: حتی بهترین شرایط و نرمال بودن بارش نمی تواند کاهش بارش انباشته شده سال های گذشته را جبران کند و کماکان مدیریت منابع و مصارف آب در بخش های مختلف به ویژه بخش های کشاورزی، صنعتی و حتی خانگی و به طور کلی صرفه جویی در مصرف آب توصیه می شود.

مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران ادامه داد: تجزیه و تحلیل آمارهای دریافتی از ایستگاه های هواشناسی استان مربوط به آبان ماه بیانگر آن است که ، 14 میلی متر باران به صورت پهنه ای در استان تهران اتفاق افتاده است که نشان دهنده کاهش بارش 57 درصدی نسبت به دوره آماری بلندمدت است اما نسبت به سال قبل به طور محسوسی افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش ها، کم بارشی گذشته را در تهران جبران می کند؟

بارش ها، کم بارشی گذشته را در تهران جبران می کند؟