مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 17:352023-11-23بين الملل

پذیرفتن آتش بس، شکست خفت باری برای صهیونیست هاست


مسئول دانش و پژوهش لشکر عملیاتی 19 فجر با اشاره به پذیرفتن آتش بس از سوی اسراییل در جنگ اخیر گفت: این یک شکست خفت بار برای رژیم صهیونیستی است که قابلیت ترمیم ندارد.

- ایسنا/فارس مسئول دانش و پژوهش لشکر عملیاتی 19 فجر با اشاره به پذیرفتن آتش بس از سوی اسراییل در جنگ اخیر گفت: این یک شکست خفت بار برای رژیم صهیونیستی است که قابلیت ترمیم ندارد.

اسماعیل محبی پور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج و پیروزی مقاومت فلسطین در مقابل ارتش تا بن دندان مسلح اسراییل، به پذیرفتن آتش بس از سوی اسراییل در جنگ اخیر اشاره کرد و گفت: بعد از حدود 50 روز مقاومت جانانه مردم مبارز فلسطین، ارتشی که مدعی بود قوی ترین ارتش خاورمیانه است و در دهه های گذشته در تمام جنگ ها نه تنها گروه های مبارز فلسطین و لبنان بلکه کشورهای مصر و سوریه و سایر هم پیمانان آنان را شکست داده بود، به این نقطه رسید که آتش بس را قبول کند.

مشاور فرمانده لشکر عملیاتی 19 فجر بیان کرد: شاید در بیان برخی کارشناسان این گونه مطرح شود که اسراییل برای بازسازی توان خودش این مهلت را به فلسطینی ها داده است حتی اگر این فرض هم صحیح باشد، باز نشان دهنده اضمحلال این رژیم است، هرچند ما این فرضیه را قبول نداریم به دلیل اینکه در طول حدود 50 روز گذشته به صورت مستمر پشتیبانی ها به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرفتن آتش بس، شکست خفت باری برای صهیونیست هاست

پذیرفتن آتش بس، شکست خفت باری برای صهیونیست هاست