مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 17:052023-11-25سياسي

همگرایی مردم و مسئولان مجرمان و مخلان نظم را به حاشیه می راند


با هم گرایی و هم افزایی مردم و مسئولان با یکدیگر، مجرمان و مخلان نظم بی تردید به حاشیه رانده شده و مجبور به تمکین از قانون خواهند شد.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی استان همدان گفت: با هم گرایی و هم افزایی مردم و مسئولان با یکدیگر، مجرمان و مخلان نظم بی تردید به حاشیه رانده شده و مجبور به تمکین از قانون خواهند شد.

سردار سلمان امیری شنبه 4 آذر در آیین تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: امنیت یک موضوع بین بخشی است و تنها نیروی انتظامی مسئول و محور امنیت نیست بلکه یک بُعد از ابعاد امنیت را می تواند به دوش بکشد و باید امنیت هم توسط مردم و هم مسئولان پیگیری شود.

وی با بیان اینکه همه افراد باید امنیت را حفظ کنند چرا که ایجاد امنیت توسط نیروی انتظامی بدون مشارکت مردم و مسئولان مقدور نیست، افزود: اگر همگرایی و هم افزایی بین مسئولان انجام شود، رقیب و مخلان نظم که همان حریف و مجرمان هستند، بی تردید به حاشیه رانده می شوند و در گوشه رینگ قرار می گیرند و مجبور به تمکین از قانون خواهند شد.

امیری تصریح کرد: اگر هر کس ساز خود را بزند، رقیب و هنجارشکن درصدد این خواهد بود که پا روی قانون و حقوق مردم بگذارد و سوءاستفاده خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همگرایی مردم و مسئولان مجرمان و مخلان نظم را به حاشیه می راند

همگرایی مردم و مسئولان مجرمان و مخلان نظم را به حاشیه می راند