مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 11:202023-12-16اقتصادي

استفاده از گرما تاب گازی در اماکن عمومی و صنوف مختلف ممنوع است


مدیر بهره برداری شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه استفاده از گرماتاب در تمامی غذاخوری ها و دیگر واحدهای تجاری ممنوع است، گفت: صنوف مختلف نیز به سهم خود باید در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

- ایسنا/ایلام مدیر بهره برداری شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه استفاده از گرماتاب در تمامی غذاخوری ها و دیگر واحدهای تجاری ممنوع است، گفت: صنوف مختلف نیز به سهم خود باید در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

مجتبی بهادری در نشست با اتاق اصناف استان ایلام با بیان اینکه هر صنفی که در فصل سرد سال از گرما تاب استفاده کند گاز آن واحد صنفی قطع می شود، افزود: با وجود همه اقدامات و نتایج حاصله، به علت افزایش تعداد مشترکین گاز و همچنین برودت هوا، صرفه جویی مصرف گاز در بخش های مختلف اعم از خانگی، صنعتی، تجاری و عمومی باید با جدیت رعایت شود تا جریان گاز در سطح استان استمرار داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه صرفه جویی در مصرف گاز باید در بین اصناف و دیگر قشرهای مختلف به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود، اظهار داشت: ناترازی تولید و مصرف گاز، افزایش بی رویه، اهمیت استمرار جریان گاز در اقصی نقاط کشور از مهمترین دلایلی است که باید در زمینه مصرف بهینه گاز به آن توجه ویژه ای شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از گرما تاب گازی در اماکن عمومی و صنوف مختلف ممنوع است

استفاده از گرما تاب گازی در اماکن عمومی و صنوف مختلف ممنوع است