مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 13:452023-11-27پزشكي

اولین پارک علم و فناوری سلامت جنوب شرق کشور افتتاح شد


پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به عنوان اولین پارک علم و فناوری سلامت استان سیستان و بلوچستان با حضور ویدیو کنفرانسی وزیر بهداشت افتتاح شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به عنوان اولین پارک علم و فناوری سلامت استان سیستان و بلوچستان با حضور ویدیو کنفرانسی وزیر بهداشت افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حبیب غزنوی رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان امروز دوشنبه 6 آذر در مراسم افتتاحیه پارک علم و فناوری سلامت این دانشگاه و در حضور فناوران سراسر کشور در سالن همایش های وزارت بهداشت گفت: استقرار پارک های علم و فناوری و مراکز رشد در دانشگاه های علوم پزشکی کشور و وجود فضای فناوری و نوآوری سبب توسعه فعالیت های فن آورانه و دانش بنیان خواهد شد.

رییس دانشگاه اذعان کرد: برخی از فعالیت های در حال انجام توسط جوانان عضو شرکت ها و هسته های دانش بنیان در پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان شامل ساخت دارو، تجهیزات پزشکی، طب سنتی و توریسم سلامت است.

وی با بیان اینکه حوزه گیاهان دارویی استان سیستان و بلوچستان بسیار غنی است گفت: این استان، غنی از فرزندانی خلاق و صاحب ایده و دارای انگیزه و نوآوری بوده و با توجه به قابلیت های استان و تقاضای بازار جهانی، شرایط مناسبی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین پارک علم و فناوری سلامت جنوب شرق کشور افتتاح شد

اولین پارک علم و فناوری سلامت جنوب شرق کشور افتتاح شد