مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 17:352023-12-05سياسي

آغاز بازرسی از شناورهای مسافری طرح نوروز 1403 در هرمزگان


معاون دریایی بنادر و دریانوردی هرمزگان از آغاز مرحله نخست بازرسی از شناورهای مسافری و لندینگ کرفت های حمل خودرو سرنشین دار ویژه تعطیلات دهه مبارک فجر و طرح نوروز 1403 خبر داد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، اسماعیل مکی زاده معاون دریایی اداره کل بنادر و دریا نوردی امروز با اشاره به آغاز مرحله نخست بازرسی از شناورهای مسافری طرح نوروز 1403 در این استان، اظهار داشت: این طرح در راستای ارتقا سطح ایمنی دریانوردی و انجام سفر ایمن برای گردشگران و مسافران دریایی آغاز شده است.

  وی ادامه داد: نخستین مرحله از اجرای طرح کنترل و بازرسی ویژه طرح نوروز 1403 و ایام ترافیک سفرهای دریایی با بازرسی از هشت فروند لندینگ کرافت حمل خودرو با سرنشین درحال تردد بین بنادر چارک و آفتاب به بندر کیش انجام شده است.

  به گفته معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، هم چنین چهار فروند لندینگ کرافت بین بنادر پل و لافت و 13 فروند شناور مسافری درحال رفت و آمد بین بنادر شهید حقانی به شهید ذاکری و هرمز مورد بازرسی قرار گرفتند.

  مکی زاده با بیان اینکه از ابتدای آغاز این طرح 25 شناور مورد بازرسی قرار گرفته است، افزود: به منظور اطمینان از وضعیت ایمنی شناورهای درحال تردد، بازرسی فنی و ایمنی توسط افسران کنترل و بازرسی شناورها انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بازرسی از شناورهای مسافری طرح نوروز 1403 در هرمزگان

آغاز بازرسی از شناورهای مسافری طرح نوروز 1403 در هرمزگان