مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 08:302023-11-29سياسي

ماجرای حمله توپخانه ای به خبرنگاران خارجی


ین عکاسـی و فیلمبرداری برده بودند از بسیجی ها عکس بگیرند، این صحنه را می بینند که تـوپ هـا شـروع بـه زدن می کنند، اینها دوربین را می اندازند و پشت تخته سنگ ها مخفـی مـی شـوند، - خبرنگارهای خـارجی دوربـین عکاسـی و فیلمبرداری برده بودند از بسیجی ها عکس بگیرند، این صحنه را می بینند که تـوپ هـا شـروع بـه زدن می کنند، اینها دوربین را می اندازند و پشت تخته سنگ ها مخفـی مـی شـوند، آن وقـت بسـیجی هـای حزب الله با دوربین قراضه شروع به عکسبرداری از خبرنگاران می کنند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بی اغراق نیست بگوییم نمونه عینی بسیجی، رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بودند که با تمام کاستی ها و نبودها به دل دشمن زدند و تحت فرماندهی فرماندهان خود بسیجی وار از سرزمین شان دفاع کردند.

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس برای نخستین بار نمونه ای از شجاعت این مردان بی ادعا که توسط سردار شهید محمدابراهیم همت فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله که همواره خود را یک بسیجی می دانست، را منتشر کرده است.

شهید همت در قرارگاه ظفر بعد از عملیات مسلم بن عقیل در هشتم آبان ماه سال 1361 در خصوص شجاعت و نترس بودن بسیجی ها خاطره ای تعریف می کند.

در این خاطره می خوانیم: یک جلسه ای برایتان تعریف کنم خیلی جالب است، خبرنگارهـای خـارجی از انگلیس، فرانسه و ژاپن آمدند توی منطقه، آمدند گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای حمله توپخانه ای به خبرنگاران خارجی

ماجرای حمله توپخانه ای به خبرنگاران خارجی