مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 13:252023-11-22اقتصادي

نرخ دوم گاز مایع در کرمان اعلام شد


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان گفت: توزیع گاز مایع به مصرف کنندگانی که مشمول دریافت گاز مایع با قیمت یارانه ای نیستند، از امروز اول آذرماه با قیمت اعلامی ماهانه (بر اساس فوب خلیج فارس) انجام خواهد شد.

- ایسنا/کرمان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان گفت: توزیع گاز مایع به مصرف کنندگانی که مشمول دریافت گاز مایع با قیمت یارانه ای نیستند، از امروز اول آذرماه با قیمت اعلامی ماهانه (بر اساس فوب خلیج فارس) انجام خواهد شد.

سیدباقر نورالدینی در این باره اظهار کرد: آن دسته از مصرف کنندگانی که از گاز طبیعی بی بهره و مشمول دریافت گاز مایع یارانه ای هستند، همچنان می توانند مانند گذشته گاز مایع موردنیاز خود را با نرخ یارانه ای و بدون تغییر قیمت دریافت کنند.

وی افزود: مشمولان دریافت گاز مایع خانوارهایی هستند که از نعمت گاز طبیعی بی بهره هستند و دولت مکلف است گاز مایع مورد نیاز این خانوارها را با نرخ یارانه ای تامین کند.

نورالدینی بیان کرد: هم اکنون گاز مایع مصرفی در کشور به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه درخواست فرآورده های نفتی (سدف) و با تراکنش بانکی توزیع می شود و طبق قانون بودجه 1402 مکلف به توزیع الکترونیکی گاز مایع در استان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ دوم گاز مایع در کرمان اعلام شد

نرخ دوم گاز مایع در کرمان اعلام شد