مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 12:352023-11-23اقتصادي

سنگ اندازی پیش پای سرمایه گذاران به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست


سنگ اندازی پیش پای سرمایه گذاران به هیچ عنوان مورد قبول نیست و تسهیل فرآیندها و حذف امور زائد اداری ضرورت دارد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سنگ اندازی پیش پای سرمایه گذاران به هیچ عنوان مورد قبول نیست و تسهیل فرآیندها و حذف امور زائد اداری ضرورت دارد.

محمد کرمی امروز پنجشنبه (2 آذر) در نشست با تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی استان اظهار کرد: بسترسازی و تسهیل امور برای سرمایه گذاران در حوزه های مختلف بایستی اولویت همه مسئولین باشد و مردم باید به صورت عینی و در میدان این موضوع را ببینند.

وی تصریح کرد: اگر مدیری برای ایجاد انگیزه و حمایت از سرمایه گذاران نتواند انتظارات آنها را برآورده کند قطعاً مدیر فعال تری جایگزین وی خواهد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نباید در کارها به بن بست برسیم، افزود: اجرای آیین نامه ها و بخشنامه هایی که توسط یک کارشناس در مرکز تدوین شده و هیچ شناختی از شرایط و موقعیت سیستان و بلوچستان ندارد؛ نباید امور را متوقف و زمین گیر کند.

وی خاطر نشان کرد: بلکه مدیران با استفاده از اختیارات خود و با توجه به مسائل موجود در استان باید با قدرت تصمیم بگیرند و من نیز به عنوان استاندار حمایت می کنم تا فضا را برای فعالیت سرمایه گذاران بهبود ببخشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ اندازی پیش پای سرمایه گذاران به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست

سنگ اندازی پیش پای سرمایه گذاران به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست