مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 10:502023-11-22اجتماعي

پیشنهاداتی برای آموزش دانش آموزان بازمانده از تحصیل در چهارمحال و بختیاری


سرپرست معاونت آموزش ابتدایی چهارمحال و بختیاری گفت: دانش آموزان بازمانده از تحصیل به دلیل مشکلات مالی، اقتصادی یا بدسرپرستی وبی سرپرستی از تحصیل باز می مانند که می توان این دانش آموزان را شناسایی و به کمیته امداد در راستای جذب این دانش آموزان معرفی کرد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست معاونت آموزش ابتدایی چهارمحال و بختیاری گفت: دانش آموزان بازمانده از تحصیل به دلیل مشکلات مالی، اقتصادی یا بدسرپرستی وبی سرپرستی از تحصیل باز می مانند که می توان این دانش آموزان را شناسایی و به کمیته امداد در راستای جذب این دانش آموزان معرفی کرد.

نصرت الله محمودی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تعدادی از کودکان شناسایی شده بازمانده از تحصیل در استان به دلیل شرایطی از جمله بیماری صعب العلاج، کودکان استثنایی، مهاجرت به خارج و داخل کشور و تعداد محدودی از کودکان به دلیل مشکلات خانوادگی و اقتصادی امکان تحصیل برایشان فراهم نبود.

محمودی بیان کرد: بیشتر بازماندگان تحصیل در مناطقی از شهرکرد، فارسان، کوهرنگ و لردگان هستند که برای شناسایی این کودکان می توان از ظرفیت مدیران و معلمان توانمند و نهادهایی مانند کمیته امداد، بهزیستی، ثبت احوال و مراکز بهداشت استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاداتی برای آموزش دانش آموزان بازمانده از تحصیل در چهارمحال و بختیاری

پیشنهاداتی برای آموزش دانش آموزان بازمانده از تحصیل در چهارمحال و بختیاری