مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 07:552023-11-26اقتصادي

مصرف گاز کرمانشاه در روزهای نخست آذرماه 136 درصد افزایش یافت


مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، از افزایش مصرف بی رویه گاز در روزهای نخست آذرماه خبر داد و گفت: به نسبت مدت مشابه آبان ماه سال جاری، مصرف گاز در بخش غیرصنعتی 136 درصد افزایش یافته است.

- ناصر حسینی، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از افزایش مصرف گاز نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: مصرف گاز در بخش غیرصنعتی استان کرمانشاه در مقایسه با سال گذشته 29 درصد افزایش یافته است که با توجه به اینکه تعداد مشترکان به این نسبت افزایش نیافته، این عدد قابل ملاحظه است.

وی با اشاره به افزایش مصرف گاز در روزهای نخست آذرماه، گفت: به نسبت مدت مشابه آبان ماه سال جاری، مصرف گاز در بخش غیرصنعتی 136 درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه ادامه داد: این افزایش نتیجه مصرف بی رویه و رعایت نکردن دمای متناسب با 18 درجه در ادارات، مدارس و مشترکان خانگی است.

وی از مدیران کل استان خواست که رعایت کنند تا با محدودیت مصرف روبه رو نشوند و افزود: اگر مصرف آن ها بیشتر از 80 درصد مصرف دوره مشابه در سال گذشته شود گازبها 50 درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

به گفته حسینی، افزایش مصرف افزایش هزینه خانوار را به دنبال دارد چون گازبها به نسبت سال های گذشته افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف گاز کرمانشاه در روزهای نخست آذرماه 136 درصد افزایش یافت

مصرف گاز کرمانشاه در روزهای نخست آذرماه 136 درصد افزایش یافت