مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-20دانش

تلاش برای حضور دو دانشگاه بزرگ شیراز در بین 500 دانشگاه برتر دنیا


رییس مؤسسه استنادی و علم و فناوری جهان اسلام با اشاره به برنامه هفتم توسعه در خصوص دانشگاه ها گفت: با توجه به قدمت دانشگاه شیراز و دانشگاه علوم پزشکی، - ایسنا/فارس رییس مؤسسه استنادی و علم و فناوری جهان اسلام با اشاره به برنامه هفتم توسعه در خصوص دانشگاه ها گفت: با توجه به قدمت دانشگاه شیراز و دانشگاه علوم پزشکی، این دو دانشگاه، پتانسیل موفقیت برای اینکه در بین 500 دانشگاه برتر دنیا قرار گیرند، دارند و باید در این زمینه اقداماتی انجام دهیم.

آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده استان فارس، صبح روز چهارشنبه، 29 آذرماه در مجتمع رفاهی دانشگاه شیراز برگزار شد.

رییس مؤسسه استنادی و علم و فناوری جهان اسلام در این مراسم اظهار کرد: از مهر سال گذشته که به دستور امام جمعه شیراز و استاندار فارس، این ماموریت به بنده و همکاران در استان داده شد که سند علمی و فناوری استان را تدوین کنیم، بحمد الهی با مشارکت فعال تمام موسسات آموزش عالی و تحقیقاتی استان، موفق شدیم با برگزاری شش شورای راهبردی و قریب به سی جلسه کارشناسی، این سند را تدوین کنیم و نهایتاً در سفر دوم ریاست جمهوری به استان فارس از این سند رونمایی کنیم.

احمد فاضل زاده افزود: استان فارس در راستای تحقق اهداف بالادستی ملی و استانی در افق 1410 استانی، باید با بهره مندی از سرمایه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای حضور دو دانشگاه بزرگ شیراز در بین 500 دانشگاه برتر دنیا

تلاش برای حضور دو دانشگاه بزرگ شیراز در بین 500 دانشگاه برتر دنیا