مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 17:512023-12-17سياسي

ذوالنوری: مشکل امروز کشور اجتهاد برخی خواص نسبت به نص سخنان رهبری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری امروز در جمع عزاداران فاطمی در مسجد امیرالمومنین(ع) قم با تأکید بر ضرورت پیروی از فضائل حضرت فاطمه(س) به عنوان یک الگو و انسان کامل بیان کرد: حضرت زهرا(س) چنان الگویی است که امام زمان (عج) نیز به عنوان ثمره خلقت و حاصل بعثت همه پیامبران الهی می فرمایند برای من در دختر رسول الله (ص) اسوه حسنه است.

وی با اشاره به این که امامت، استمرار نبوت و رسالت است یادآور شد: حضرت زهرا (س)، حلقه اتصال و عامل استمرار رسالت و نبوت است و ازاین رو باید به فضائل ایشان به ویژه ولایت مداری و مکتب تربیتی آن حضرت تأسی کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی همچنین به ماجرای حمله دشمنان به خانه حضرت علی(ع) توجه داد و گفت: در آن زمان، حضرت امیرالمومنین(ع) نگران شقاق و تفرقه در امت و مأمور به سکوت بودند، لذا این زهرا(س) بود که برای دفاع از امام و حجت خدا پشت در رفتند، مجروح شدند و در اثر همان جراحت نیز به شهادت رسیدند.

وی با تأکید بر این که تلاش دشمنان از دیرباز این بوده که بین ولی خدا و امت فاصله بیندازند افزود: جامعه از سه لایه تشکیل شده که لایه نخست رهبر یا رهبران جامعه، لایه دوم خواص و لایه سوم، توده مردم اند؛ ما در جامعه امروزی خود در لایه نخست و لایه سوم مشکلی نداریم و همه مشکلات کشور در موضوع اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالنوری: مشکل امروز کشور اجتهاد برخی خواص نسبت به نص سخنان رهبری است

ذوالنوری: مشکل امروز کشور اجتهاد برخی خواص نسبت به نص سخنان رهبری است