مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 12:202023-12-03سياسي

بررسی اعتراض فرمانداری به ممنوعیت اجرای تبلیغ برای نمایشگاه تهران در شورای شهر


اعضای شورای شهر تهران نامه فرماندار تهران در خصوص اعتراض هیات تطبیق به مصـوبه « ممنوعیت اجرای تبلیغ برای نمایشگاه بین المللی تهران» را رد کردند.

- اعضای شورای شهر تهران نامه فرماندار تهران در خصوص اعتراض هیات تطبیق به مصـوبه ممنوعیت اجرای تبلیغ برای نمایشگاه بین المللی تهران را رد کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز خود بررسی نامه فـرماندار تهران در خصوص اعتراض هـیات تطبیق به مصـوبه ممنوعیت اجرای تبلیغ برای نمایشگاه بین المللی تهران را روی میز بررسی قرار دادند و مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در این زمینه گفت: با چند مشاور حقوقی صحت کردم و دیدم ماده 20 قانون 55 شهرداری ها کاملا بر این موضوع تأکید دارد و حتی در نامه ای خطاب به دوستانمان نوشتم که مهم نیست برای ما که شما این مسئله را تأیید کنید یا نکنید و می دانیم تایید نمی کنید یا دلتان برای مردم نمی سوزه یا دلتان نمی خواهد کاری انجام دهید و یا زورتان نمی رسد؛ چراکه مردم در ترافیک نمایشگاه شرایط اولیه زیست را ندارند.

وی با بیان اینکه در ماده 20 قانون 55 شهرداری ها آمده است که شهرداری می بایست جلوگیری از ایجاد و تاسیس مراکزی که موجب بروز مزاحمت به هر نحوی برای ساکنان می شود را مورد تأکید قرار دهد، اظهار کرد: در این قانون آمده که کلیه اماکن، یعنی هر مکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی اعتراض فرمانداری به ممنوعیت اجرای تبلیغ برای نمایشگاه تهران در شورای شهر

بررسی اعتراض فرمانداری به ممنوعیت اجرای تبلیغ برای نمایشگاه تهران در شورای شهر