مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 23:502023-11-24اقتصادي

549 هزارتن نهاده های دامی از بندر امام خمینی (ره) ترخیص شد


رییس کل دادگستری استان خوزستان گفت: در راستای صیانت از حقوق عامه و بیت المال و حمایت از تولید و مصرف کننده با ورود دستگاه قضایی 549 هزار تن از نهاده های دامی در سال جاری در بندر امام خمینی (ره) ترخیص شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، رسوب کالا ها در بنادر و گمرکات به یکی از معضلات کشور در سال های اخیر تبدیل شده که به واسطه آن میلیون ها تن کالا فساد از چرخه مصرف خارج می شود.

یکی از کالا های مهم و استراتژیک که در زمره نیاز های اولویت ‎دار زنجیره غذایی قرار دارد و ارز برای واردات آن اختصاص پیدا می کند نهاده های دامی است که به علت ترخیص به موقع، شرایط نامناسب نگهداری در انبار ها دچار فساد شده و از چرخه مصرف خارج می شوند.

رییس عدلیه طی در دو سال اخیر، ضمن انجام بازدید هایی از انبار های بنادر، گمرکات و اموال تملیکی در نقاط مختلف کشور، دستورات مهمی را به مسئولان ذی ربط برای ساماندهی انبار های سراسر کشور صادر کرده است.

رییس قوه قضاییه در جریان بازدید میدانی خود از انبار ذرت های فاسدشده بندر امیرآباد استان مازندران در تاریخ 19 خرداد سال جاری، خطاب به مسئولان ذی ربط تاکید کرد که هدفش از این قبیل بازدید ها بررسی و انسداد فرآیند ها و روند هایی است که موجبات وارد آمدن ضرر به بیت المال را فراهم می آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

549 هزارتن نهاده های دامی از بندر امام خمینی (ره) ترخیص شد

549 هزارتن نهاده های دامی از بندر امام خمینی (ره) ترخیص شد