مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 16:152023-11-27ورزشي

پوستر جالب AFC از دو تقابل قبلی بیرانوند و رونالدو + تصویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم های فوتبال النصر عربستان و پرسپولیس در حالی از ساعت 21:30 امشب در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه اول پارک ریاض به مصاف هم خواهند رفت که این دیدار علاوه بر حساسیت های موجود یک نکته جالب توجه دیگر هم دارد؛ - پوستر جالب AFC از دو تقابل قبلی بیرانوند و رونالدو + تصویر کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به مناسبت دیدار پرسپولیس و النصر در لیگ قهرمانان آسیا پوستر جالبی از دو تقابل قبلی بیرانوند و رونالدو منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم های فوتبال النصر عربستان و پرسپولیس در حالی از ساعت 21:30 امشب در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه اول پارک ریاض به مصاف هم خواهند رفت که این دیدار علاوه بر حساسیت های موجود یک نکته جالب توجه دیگر هم دارد؛ سومین تقابل علیرضا بیرانوند و کریستیانو رونالدو.

بیرانوند که در جام جهانی 2018 روسیه موفق به مهار پنالتی رونالدو شده بود در دیدار رفت در لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر نیز دروازه خود را مقابل رونالدو بسته نگه داشته بود تا فوق ستاره پرتغالی موفق به گلزنی به دروازه بان ملی پوش پرسپولیس نشود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به مناسبت دیدار امشب پرسپولیس و النصر در لیگ قهرمانان آسیا و سومین تقابل بیرانوند و رونالدو پوستر جالبی از دو مواجهه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر جالب AFC از دو تقابل قبلی بیرانوند و رونالدو + تصویر

پوستر جالب AFC از دو تقابل قبلی بیرانوند و رونالدو + تصویر