مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 21:152023-12-19سياسي

تلاش می شود در بودجه 1403 سهم خراسان شمالی تقویت شود


معاون هماهنگی، برنامه، بودجه و نظارت سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: تلاش می شود در بودجه سال آینده برخورداری استان خراسان شمالی از اعتبار ملی تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، حمید امانی همدانی، معاون هماهنگی، برنامه، بودجه و نظارت سازمان برنامه و بودجه کشور در دیدار با محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: در لایحه بودجه 1403 تلاش می شود برخورداری استان خراسان شمالی از اعتبار ملی تقویت شود.

  وی گفت: رویکرد سازمان برنامه و بودجه کشور باز تعدیل توزیع منابع اعتبارات ملی و رعایت عدالت منطقه ای و استانی در برخورداری از منابع بودجه عمومی دولت است.

معاون هماهنگی، برنامه، بودجه و نظارت سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: با عنایت به تقسیمات سیاسی جدید در خراسان شمالی و سایر استان ها در تلاش هستیم منابع مشخصی را برای تقسیمات سیاسی جدید در استان ها پیش بینی کنیم.

وی بیان داشت: بازگشت مازاد درآمدهای استانی امسال از رویه متفاوت تری در استان ها صورت می گیرد.

همدانی گفت: به دنبال تقویت انگیزه استان ها در کسب درآمدشان هستیم و با توجه به  موضوع تامین اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای تا پایان سال، شرایط مناسب تری در حوزه تقویت اعتبارات عمرانی خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش می شود در بودجه 1403 سهم خراسان شمالی تقویت شود

تلاش می شود در بودجه 1403 سهم خراسان شمالی تقویت شود