مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 18:152023-11-29سياسي

نهایی شدن شیوه نامه پلاستیک های زیست تخریب پذیر


رییس سازمان حفاظت محیط زیست از نهایی شدن شیوه نامه پلاستیک های زیست تخریب پذیر در سازمان ملی استاندارد خبر داد و گفت: قرار بود تیر ماه این اتفاق بیفتد اما چند ماه تأخیر ایجاد شد اما باز هم از مجموعه سازمان استاندارد تشکر می کنیم چرا که این کار نوآورانه ای در کشور انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بعد از ظهر امروز چهل و هفتمین نشست کارگروه ملی پسماند به ریاست علی سلاجقه - معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست - با حضور نمایندگان دستگاه های مسئول در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.

ارائه گزارش مدیریت پسماندهای استان آذربایجان شرقی توسط اداره کل حفاظت محیط زیست این استان و گزارش اقدام طرح مدیریت اجتماعی پسماند(ماپ) با بهره گیری از ظرفیت تشکل های مردم نهاد توسط معاونت آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست، دستورجلسه های این نشست بودند.

در این نشست، علی سلاجقه گفت: امیدوارم مسائل مربوط به پسماند به رییس جمهوری کشیده نشود و ما خودمان در همین کارگروه ملی پسماند در خصوص مسائل تصمیم گیری و کار را تمام کنیم اما متاسفانه گاهی اوقات مسائل آن چنان پیچیده می شود که نمایندگان تام الاختیار دستگاه ها نمی توانند مشکلات را حل کنند و به ناچار برای ریاست جمهوری مزاحمت ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهایی شدن شیوه نامه پلاستیک های زیست تخریب پذیر

نهایی شدن شیوه نامه پلاستیک های زیست تخریب پذیر