مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 22:202023-12-06بين الملل

افزایش فشارهای داخلی بر بایدن برای آتش بس در غزه


شماری از کاراموزان کاخ سفید در نامه ای انتقادی به رییس جمهور آمریکا از وی خواستار برقراری آتش بس در جریان جنگ غزه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس ،40 تن از کاراموزان کاخ سفید در نامه ای به دولت بایدن از عملکرد وی در زمینه بی توجهی به درخواست های مردم آمریکا مبنی بر برقراری آتش بس در غزه انتقاد کرده و خواستار برقراری هرچه سریع تر آتش بس در این منطقه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازان بی سی نیوز کارآموزان کاخ سفید در نامه ای سرگشاده خطاب به جو بایدن، وی را از این بابت که خواسته های ملت آمریکا را جهت توقف جنگ غزه نادیده می گیرد، متهم کردند و در جریان حمایت از برقراری آتش بس دائمی میان رژیم صهیونیستی و حماس به فهرست مقامات دولتی مخالف جو بایدن پیوستند.

نامه مذکور در ابتدا با ان بی سی نیوز به اشتراک گذاشته شده و خطاب به دولت بایدن و کامالا هریس معاون وی بوده است و توسط بیش از 40 کارآموز در کاخ سفید نوشته و امضا شده است.

آنها در این نامه نوشته اند: ما کارآموزان پاییز سال 2023 کاخ سفید و دفتر اجرایی رییس جمهور آمریکا دیگر در قبال نسل کشی مداوم مردم فلسطین سکوت نخواهیم کرد.

  نامه مذکور در حالی نوشته شده است که رژیم صهیونیستی ضد حمله وحشیانه ای را از زمان پایان گرفتن آتش بس موقت در غزه آغاز کرده و به موجب آن جان هزاران فلسطینی در نوار غزه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش فشارهای داخلی بر بایدن برای آتش بس در غزه

افزایش فشارهای داخلی بر بایدن برای آتش بس در غزه