مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 00:252023-12-07دانش

دانشجویان می توانند در زمان تحصیل برای خود سوابق بیمه ای ایجاد کنند


مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی می توانند هم زمان با تحصیل برای خود سوابق بیمه ای ایجاد کنند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی می توانند هم زمان با تحصیل برای خود سوابق بیمه ای ایجاد کنند.

رسول چراغ سحر ضمن تبریک 16 آذر روز دانشجو در جمع خبرنگاران افزود: سازمان تامین اجتماعی در راستای اصل 29 قانون اساسی مبنی بر گسترش پوشش بیمه همگانی آمادگی دارد همه دانشجویان را تحت پوشش بیمه قرار دهد و دوران تحصیل را به عنوان سوابق بیمه پردازی آنان لحاظ و ثبت کند.

وی اظهارکرد: با استفاده از این طرح، امنیت شغلی برای دانشجویان ایجاد می شود و اگر دانشجویی در سال های تحصیل خود بیمه باشد و بعد از فارغ التحصیلی برای وی فرصت شغلی ایجاد شود، این دوران جزو سوابق بیمه ای وی برای بازنشستگی محسوب خواهد شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بنابراین بیمه دوران دانشجویی به بیمه اشتغال وی متصل می شود و چنانچه حتی کسب و کار آزاد مانند حرفه پزشکی و یا شغل دیگری داشته باشد نیز این دوران به عنوان سو.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان می توانند در زمان تحصیل برای خود سوابق بیمه ای ایجاد کنند

دانشجویان می توانند در زمان تحصیل برای خود سوابق بیمه ای ایجاد کنند