مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 15:452023-11-26فرهنگي

اجرای طرح ملی « مسجد سینما » ؛ اکران فیلم در مساجد کشور


به منظور اجرایی شدن طرح « مسجد سینما » ، معاونت فرهنگی هنری این ستاد با مراکز اکران فیلم های انقلابی از جمله حوزه هنری انقلاب اسلامی، موسسه عمار یار و انجمن سینمای جوان، - به منظور اجرایی شدن طرح مسجد سینما ، معاونت فرهنگی هنری این ستاد با مراکز اکران فیلم های انقلابی از جمله حوزه هنری انقلاب اسلامی، موسسه عمار یار و انجمن سینمای جوان، تفاهم نامه هایی داشته که نتیجه آن فراهم شدن امکان اکران فیلم در کانون ها فرهنگی هنری مساجد با تخفیف ویژه است.

حجت الاسلام خداداده از اجرای طرح ملی مسجد سینما در راستای ارائه خدمات فرهنگی هنری به بچه های مسجد خبر داد و گفت: ما برای بهره مندی اعضای کانون ها از خدمات فرهنگی و هنری از تمام توان و ظرفیت های خود استفاده می کنیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام خداداده -رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد- با بیان این که طرح مسجد سینما در راستای رویکرد ارائه خدمات فرهنگی هنری به بچه های مسجد برنامه ریزی شده است، اظهار کرد: ما برای بهره مندی اعضای کانون ها از خدمات فرهنگی و هنری از تمام توان و ظرفیت های خود استفاده می کنیم.

  وی ضمن تاکید بر ضرورت هم افزایی بین نهادهای انقلابی در تحقق چرخه تولید و مصرف محصولات فرهنگی هنری گفت: این چرخه زمانی کامل و اثر بخش خواهد بود که از یک سو محصولات براس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ملی « مسجد سینما » ؛ اکران فیلم در مساجد کشور

اجرای طرح ملی « مسجد سینما » ؛ اکران فیلم در مساجد کشور