مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-10اقتصادي

رفع خلاف از ساختمان های بلندمرتبه در منطقه 19


در راستای ارتقای ایمنی و جلوگیری از احداث سازه های ناایمن با استحکام کم، 8 طبقه مازاد در 4 ملک مسکونی به مساحت 1350 مترمربع با رفع خلاف کاهش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، تورج فرهادی شهردار منطقه 19 اظهار کرد: به منظور پیشگیری از افزایش ساختمان های نا ایمن و حادثه آفرین و تداوم اجرای طرح مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در ناحیه سه، علاوه بر ابلاغ تذکر های مکرر و عدم تمکین برخی شهروندان، با کسب مجوز قضایی، 8 طبقه مازاد از 4 ساختمان بلند مرتبه برچیده شد.

وی بیان کرد: در این عملیات سقف، دیوار، تیغه چینی، راه پله ها و سنگ نمای این ساختمان ها رفع خلاف و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

فرهادی ادامه داد: 5 گود برداری غیر مجاز به مساحت هزار و 500 متر مربع که به منظور ساخت و سازهای غیر قانونی آماده شده بود رفع خطر شد.

گودبرداری های غیر مجاز شرایط خطرناک و بحرانی را به دلیل عدم رعایت اصول ایمنی و فنی، مغایرات سازه با نقشه های مصوب و عدم رعایت مباحث ملی ساختمان برای شهر و شهروندان ایجاد می کند.

شهردار منطقه 19 افزود: در راستای اجرای قانون و برخورد با مستحدثات غیرمجاز 20 باب واحد تجاری به مساحت یک هزار و 450 متر مربع، سه باب سوله سه هزار و 100 متر مربعی و دو قطعه چهار دیواری به مساحت هزار و 500 متر مربع رفع خلاف و آزادسازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع خلاف از ساختمان های بلندمرتبه در منطقه 19

رفع خلاف از ساختمان های بلندمرتبه در منطقه 19