مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 15:352023-11-22سياسي

چند دستور مهم استاندار ایلام به شهرداران/ از درآمد پایدار تا جمع آوری پسماندها


استاندار ایلام با تاکید بر اینکه  منافع، رفاه و آسایش مردم، خط قرمز شهرداران باشد و  با برنامه ریزی به دنبال درآمد پایدار باشند، گفت: جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و جمع آوری پسماند در دستور کار شهرداران باشد.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام با تاکید بر اینکه  منافع، رفاه و آسایش مردم، خط قرمز شهرداران باشد و  با برنامه ریزی به دنبال درآمد پایدار باشند، گفت: جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و جمع آوری پسماند در دستور کار شهرداران باشد.

دکتر حسن بهرام نیا امروز چهارشنبه 1 آذرماه در همایش شهرداران استان، ضمن تبریک هفته ی بسیج گفت: در راستای با تحقق ارزش های دین مبین اسلام و در راستای تعمیق فرهنگ متعالی بسیج بیش از چهار دهه است که با فرمان امام راحل تشکیل شده است و از آن زمان تاکنون بسیاری از پیشرفت ها در حوزه های مختلف حاصل شده که این دستاوردها حاصل تفکر بسیج است.

استاندار ایلام به فرمایشات مقام معظم رهبری در وصف بسیج نیز اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در وصف بسیج فرمودند: بسیاری از پیشرفت ها و موفقیت های نظام اسلامی در عرصه های مختلف مرهون تفکر و رویکرد بسیجی است و نیروی بسیجی محدود به زمان و جغرافیایی خاص نیست و در هر نقطه از جهان که لازم باشد برای اعتلای ارزش های اسلامی و دینی و کمک به نظام اسلامی به میدان می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند دستور مهم استاندار ایلام به شهرداران/ از درآمد پایدار تا جمع آوری پسماندها

چند دستور مهم استاندار ایلام به شهرداران/ از درآمد پایدار تا جمع آوری پسماندها