مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 22:552023-12-02سياسي

اثربخشی و درمان محوری دو ویژگی مجلس یازدهم


عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اثر بخشی و درمان محوری دو ویژگی مجلس یازدهم است، گفت: در مجلس شورای اسلامی با پیگیری رویکرد اثربخشی، - ایسنا/مازندران عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اثر بخشی و درمان محوری دو ویژگی مجلس یازدهم است، گفت: در مجلس شورای اسلامی با پیگیری رویکرد اثربخشی، به دنبال بررسی این مهم هستیم که آیا تصویب قوانین مشکلات مردم را حل می کند یا خیر؟ احمد نادری نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات شامگاه 11 آذرماه در همایش گرامیداست روز مجلس که در سالن هلال احمر استان در ساری برگزار شد با بیان اینکه شهید مدرس دارای شخصیت بی نظیر اجتماعی و علمی بوده و در مجلس تراز برتری داشتند، اظهار کرد: زهد، تقوا و پارسایی از ویژگی های شهید مدرس بوده است.

امیدواریم بتوانیم در مجلس شورای اسلامی همچون این عالم رفتار کنیم.

وی افزود: قوانینی با عنوان خصوصی سازی در مجالس قبل تصویب شد که اتفاقات تلخی را در دهه 80 رقم زد، بطور مثال در سال اول مجلس یازدهم در استان خوزستان با موضوع هفت تپه مواجه شدیم که باعث شد گزارشات غیر واقعی علیه جمهوری اسلامی در شبکه های معاند منتشر شود.

نادری ادامه داد: با ورود مجلس یازدهم به این پرونده توانستیم خلع ید صاحب این کارخانه را بگیریم که تنها با 6 میلیارد تومان این کارخانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثربخشی و درمان محوری دو ویژگی مجلس یازدهم

اثربخشی و درمان محوری دو ویژگی مجلس یازدهم