مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 16:152023-12-05سياسي

کانون و محور شکل گیری گفتمان مقاومت، خانواده است


مشاور وزیر در امور بانوان و خانواده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: کانون و محور شکل گیری گفتمان مقاومت، خانواده است.

- مشاور وزیر در امور بانوان و خانواده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: کانون و محور شکل گیری گفتمان مقاومت، خانواده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نرجس بختیار خلج در همایش گفتمان مقاومت و نظام تربیتی خانواده یادآور شد: گفتمان و محور مقاومت، سپری در مقابل هجمه به بدنه امت اسلام، فرهنگ امت اسلامی و ارزش های نورانی اسلام است.

وی افزود: امروز بروز و ظهور گسترش فرهنگ مقاومت در خانواده، در کانون خانواده های فلسطینی و مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی با تاکید بر محوریت خانواده در تدوین قوانین گفت: اولویت دادن به خانواده به عنوان بنیادی ترین نهاد جامعه، توجه به مصالح آن در سیاست و قانون گذاری ها، برنامه ریزی های مرتبط و موثر در خانواده از محوری ترین راهبردهایی است که دولت ها باید بر آن تمرکز داشته باشند.

بختیار خلج گفت: راهبردهای اسلام در خصوص اهمیت جایگاه و کارکردهای خانواده بر ترسیم الگوی خانواده متعادل و تبیین ویژگی های خانواده آرمانی در مسیر پرورش فرزندان و انتقال فرهنگ به ویژه فرهنگ مقاومت تاکید دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون و محور شکل گیری گفتمان مقاومت، خانواده است

کانون و محور شکل گیری گفتمان مقاومت، خانواده است