مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 10:452023-11-28سياسي

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری منصوب شد


با ابلاغ حکمی از سوی وزیر راه شهرسازی، خدایار باقری هارونی به عنوان سرپرست اداره کل و رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری با ابلاغ حکمی از سوی وزیر راه شهرسازی، خدایار باقری هارونی به عنوان سرپرست اداره کل و رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، خدایار باقری هارونی را به عنوان سرپرست اداره کل و رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری منصوب کرد.

متن حکم بذرپاش به شرح زیر است: نظر به توانمندی و شایستگی جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست اداره کل و رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری منصوب می کنم.

شناسایی نظام مسائل عمومی و اختصاصی مردم منطقه در حوزه های تخصصی ذیربط، اتخاذ تصمیمات و راهکارهای نوآورانه، فناورانه و مردم پایه و اجرای منسجم طرح های پیشران پیشرفت در حوزه های مسکن و شهرسازی و حمل و نقل با همکاری، هدایت و حمایت معاونان، سازمان ها و شرکت های مادر تخصصی وزارتخانه، استاندار محترم، شورای برنامه ریزی و توسعه استان، شورای اداری و مجمع نمایندگان استان از اولویت های کاری شماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری منصوب شد

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری منصوب شد