مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 19:352023-12-13اقتصادي

ماجرای چای دبش و مجید عشقی چیست؟


چند روزی است که پای ماجرای چای دبش به بورس هم باز شده است و امروز خبری مبنی بر اینکه مجید عشقی رییس سازمان بورس نیز در انتشار صکوک هزار میلیارد تومانی به چای دبش کمک کرده است منتشر شد.

-  برخی با استناد به همین نامه اعلام کردند که پای مجید عشقی نیز در این ماجرا گیر است و تخلف کرده است و او باید برکنار شود.

همچنین سعی کردند که با پیش کشیدن ماجرای 17 اردیبهشت وزیر اقتصاد را برای برکناری مجید عشقی تحت فشار قرار دهند و اعلام کردند که اگر این کار صورت نگیرد به این معناست که وزیر اقتصاد پشت این فساد قرار دارد!   آیا این اوراق منتشر شد؟ آیا مجید عشقی مقصر است؟ حالا بیاید ببینیم که آیا ان اوراق هزار میلیارد تومانی دبش پذیره نویسی شد یا خیر؟ تا بعد به این پرسش پاسخ دهیم که مجید عشقی در ماجرای چای دبش و کمک به انتشار اوراق دست داشته است یا خیر؟ بررسی ها نشان می دهد که هر چند اطلاعیه پذیره نویسی توسط فرابورس ایران منتشر شده است، اما این پذیره نویسی با دخالت سازمان بورس هیچ گاه انجام نشده است و چای دبش به دلیل جلوگیری از انجام این پذیره نویسی علیرغم انتشار اطلاعیه از سازمان بورس و شخص مجید عشقی شکایت کرده است و رای دادگاه هم گویا به نفع سازمان بورس صادر شده است و چای دبش هیچگاه نتوانسته است این پذیره نویسی هزار میلیارد تومانی را انجام ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای چای دبش و مجید عشقی چیست؟

ماجرای چای دبش و مجید عشقی چیست؟