مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 14:502023-12-20اقتصادي

90 درصد جابجایی کالا و مسافر کشور از طریق جاده ها انجام می شود


معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: سالانه حدود 520 میلیون تن کالا از طریق بارنامه از طریق جاده های کشور جابه جا می شود.

- ایسنا/البرز معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: سالانه حدود 520 میلیون تن کالا از طریق بارنامه از طریق جاده های کشور جابه جا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد تیموری روز چهارشنبه 29 آذرماه در مراسم گرامیداشت و تجلیل از فعالان عرصه حمل و نقل و راهداری استان البرز ضمن تبریک هفته راهداری اظهار کرد: 26 آذر ماه هر سال، یادآور صدور فرمان انقلابی امام راحل در سال 1362 با هدف اعزام کامیون ها به بنادر جنوبی برای تخلیه کالاهای وارداتی از مبادی دریایی کشور است.

وی ادامه داد: از دیر ایام روز یکم دی ماه به عنوان روز راهدار نامگذاری شده چون با آغاز فصل زمستان شاهد افزایش فعالیت این نیروهای خدوم در حفظ راه های کشور هستیم.

وی افزود: هفته حمل و نقل و راهداری بهانه ای برای تقدیر از زحمات و تلاش های خستگی ناپذیر نیروهای راهدار و فعالان حوزه حمل و نقل است.

وی با تاکید بر اهمیت بخش حمل و نقل توضیح داد: با توجه به تحریم های کشور در بخش ریلی وهوایی، بار بیش از 90 درصد جابجایی کالا و مسافر کشور بر روی جاده ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد جابجایی کالا و مسافر کشور از طریق جاده ها انجام می شود

90 درصد جابجایی کالا و مسافر کشور از طریق جاده ها انجام می شود