مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 14:002023-11-29حوادث

انهدام باند 8 نفره سرقت خودرو در پایتخت


رییس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند 8 نفره سرقت خودرو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز چهارشنبه 8 آذرماه 1402 ، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی در جمع خبرنگاران از دستگیری و انهدام یک باند 8 نفره سرقت خودرو در سطح شهر تهران خبر داد.

 رییس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های سریالی و وصول شکایت مالباختگان به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست تحقیقات خود دریافتند که یک باند سرقت 8 نفره اقدام به سرقت خودرو و سپس با سو استفاده از مدرک خودروهای تصادفی اقدام به سند نمره و فروش آنها به شهروندان می کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه با استفاده از روش های کارآگاهی و اقدامات گسترده میدانی نهایتا موفق شدند در چند عملیات غافلگیرانه و منسجم 8 تن از اعضای این باند را دستگیر و به اداره دوم پلیس آگاهی انتقال دهند.

سردار ولی پور گودرزی در ادامه بیان داشت: متهمان در بازجویی ها به سرقت بیش از چهل دستگاه خودرو در تهران معترف شده و تعداد 30 دستگاه خودرو مسروقه توسط کارآگاهان کشف شد و تعداد 10 دستگاه خودرو پس از شناسایی مالک و هماهنگی قضایی تحویل مالباخته گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند 8 نفره سرقت خودرو در پایتخت

انهدام باند 8 نفره سرقت خودرو در پایتخت