مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 17:052023-11-27سياسي

تبیین فرصت های شغلی حوزه بیوتکنولوژی در دانشگاه تهران


با هدف تبیین فرصت های شغلی برای فعالان و دانشجویان حوزه های مرتبط با بیوتکنولوژی، نشست تخصصی در دانشگاه تهران برگزار می شود.

- با هدف تبیین فرصت های شغلی برای فعالان و دانشجویان حوزه های مرتبط با بیوتکنولوژی، نشست تخصصی در دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با هدف آشنایی دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته زیست فناوری با فرصت های شغلی و کارآفرینی، نشست تخصصی با عنوان مسیر شغلی و کارآفرینی زیست فناوری ، روز چهارشنبه 8 آذر در دانشگاه تهران برگزار می شود.

این نشست به روشن شدن مسیر شغلی این رشته و همچنین مسائل کارآفرینی در آن می پردازد تا دوستداران و محصلان این رشته بتوانند با دید بازتر و روشن تری به انتخاب مسیر آینده خود بپردازند.

بیوتکنولوژی از فرآیندهای سلولی و زیست مولکولی برای توسعه فناوری ها و محصولاتی استفاده می کند که به بهبود زندگی و سلامت سیاره ما کمک می کند.

ما بیش از 6000 سال است که از فرآیندهای بیولوژیکی میکروارگانیسم ها برای تولید محصولات غذایی مفید مانند نان و پنیر و حفظ محصولات لبنی استفاده کرده ایم.

مخاطب این نشست دانشجویان و دانش آموختگان حوزه بیوتکنولوژی (زیست فناوری)، داروسازی، مهندسی شیمی، بیوشیمی، شیمی، زیست شناسی، بیولوژی، میکروبیولوژی و علوم آزمایشگاهی، دانشجویان و دانش آموختگان در حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین فرصت های شغلی حوزه بیوتکنولوژی در دانشگاه تهران

تبیین فرصت های شغلی حوزه بیوتکنولوژی در دانشگاه تهران