مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 08:552023-12-02اقتصادي

افزایش درآمد موقوفات آذربایجان غربی


مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: درآمد موقوفات استان در سال جاری به 680 میلیارد ریال رسیده درحالی که این درآمد در سال گذشته 53 میلیارد ریال بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین ناصر جوانبخت مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی اظهار داشت: درآمد موقوفات استان در سال جاری به 680 میلیارد ریال رسیده و پیش بینی می کنیم تا پایان سال بتوانیم این میزان را به یک هزار میلیارد ریال افزایش دهیم.

وی افزود: در سال گذشته درآمد موقوفات آذربایجان غربی 53 میلیارد ریال بود که امسال افزایش جهشی داشته است که همه این میزان بر اساس نیت واقفان هزینه می شود.

جوانبخت تصریح کرد: آذربایجان غربی بیش از 6 هزار و 800 موقوفه دارد که بخش عمده آنها با مدیریت اداره کل اوقاف اداره می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای تثبیت مالکیت موقوفات در استان اظهار کرد: امسال در این راستا 44 پلاک به مساحت 128 هکتار شناسایی و تثبیت مالکیت شده است.

حجت الاسلام  والمسلمین جوانبخت با تسلیت ایام فاطمیه، از میزبانی عزاداران فاطمی در آستان مقدس امامزادگان خبر داد و گفت: در این طرح آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و محمد و غریب حسن در ارومیه و امامزاده سید بهلول و شیخ نوایی خوی، امامزاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش درآمد موقوفات آذربایجان غربی

افزایش درآمد موقوفات آذربایجان غربی