مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 08:102023-11-30اقتصادي

24هزار هکتار از اراضی آذربایجان غربی به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجا ن غربی گفت: بیش از 24هزار هکتار از اراضی ملی استان در راستای طرح نهضت ملی مسکن توسط منابع طبیعی به اداره کل شهرسازی تحویل داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سید محسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: بیش از 24 هزار هکتار از اراضی ملی این استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن توسط منابع طبیعی به اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی تحویل داده شده است.

وی افزود: این آمار در کل کشور 50 هزار هکتار بوده که این آمار نشان از عملکرد درخشان راه و شهرسازی آذربایجان غربی در این بخش است.

 حمز ه لو تصریح کرد: این اراضی طی 2 سال گذشته شناسایی گردیده و در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تحویل راه و شهرسازی شده است.

وی ادامه داد: اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در این استان تامین شده و برای این امر از تمام ظرفیت منابع طبیعی و تغییر کاربری در استان استفاده شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تهیه بانک اطلاعاتی از املاک و مستغلات تحت تملک اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی از دیگر امورات مورد توجه است و این اطلاعات باید تهیه شده و به روزرسانی گردد تا مشکلی در روند اجرای امورات وجود نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24هزار هکتار از اراضی آذربایجان غربی به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت

24هزار هکتار از اراضی آذربایجان غربی به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت