مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 11:102023-12-12بين الملل

افزایش هجوم جوانان صهیونیست برای دریافت مزایای بیکاری


اداره کار رژیم صهیونیستی گزارش داده است که در نتیجه طولانی شدن جنگ غزه در ماه گذشته تعداد متقاضیان کار در سرزمین های اشغالی 47 درصد نسبت به اکتبر (مهر ماه) افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، گزارش اداره کار رژیم صهیونیستی، وابسته به نهاد موسوم به بیمه ملی اسراییل، حاکی است که تعداد متقاضیان کار در سرزمین های اشغالی در نوامبر گذشته به 332 هزار نفر رسید که در مقایسه با اکتبر گذشته 47 درصد افزایش یافته است.

بر اساس اطلاعات مندرج در گزارش اداره کار رژیم صهیونیستی، 123 هزار نفر از 332 هزار نفر جویای کار، ثبت نام کنندگان جدید در نوامبر گذشته( آبان ماه ) و 22 هزار نفر از این متقاضیان کار از اکتبر گذشته به فهرست متقاضیان کار پیوسته اند .

بر اساس گزارش اداره مرکزی آماررژیم صهیونیستی، به دنبال جنگ غزه، نرخ بیکاری گسترده در سرزمین های اشغالی طی یک ماه دو و نیم برابر جهش کرد و در اکتبر گذشته به 10.

4 درصد رسید که بالاترین نرخ ثبت شده از آوریل 2021 است و انتظار می رود در صورت ادامه جنگ، این نرخ همچنان افزایش یابد.

ناتانیل گومز، خبرنگار روزنامه اقتصادی مارکر گفت که بازار کار رژیم صهیونیستی پس از دو ماه از جنگ غزه  وارد وضعیت اضطراری شده است، زیرا  جوانان برای جستجوی کار به دفاتر استخدام هجوم می آورند و برای دریافت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش هجوم جوانان صهیونیست برای دریافت مزایای بیکاری

افزایش هجوم جوانان صهیونیست برای دریافت مزایای بیکاری