مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 12:402023-12-13اقتصادي

آبفا: بزودی وضعیت آب بندرعباس عادی می شود


اداره کل آب و فاضلاب هرمزگان اعلام کرد: تعمیرات خط انتقال آب بندرعباس از آبشیرین کن 100 هزار متر مکعبی پایان یافته و بزودی وضعیت آب بندرعباس عادی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دو روز است که مردم محلات مختلف شهر با وجود این که مسؤولان آبفا از کم فشاری آب در این شهر به دلیل شکستگی لوله بزرگ انتقال آب به این شهر سخن می گویند اما عملا آبی در لوله ندارند و با گرفتاری مواجهند.

پیش از ظهر امروز اما آبفا طی اطلاعیه ای اعلام کرده که عملیات تعمیر خط انتقال از محل آب شیرین کن به مرکز استان، با تلاش ها و اقدامات شبانه روزی به پایان رسیده است.

در این اطلاعیه با قدردانی از صبوری مردم، آمده: با اتمام عملیات تعمیرات، فعالیت آب شیرین کن بندرعباس نیز از سر گرفته شده است.

با توجه به خالی شدن خط انتقال و همچنین مخازن ذخیره، عملیات انتقال آب از محل آب شیرین کن یکصد هزار متر مکعبی بندرعباس که 50 درصد نیاز آبی مرکز استان از این محل تامین می شود، در حال انجام است که امیدواریم در ساعات آینده شاهد پایداری کامل آب این شهر باشیم.

آبفا از شهروندان خواسته با توجه به افت فشار آب طی ساعات گذشته و افزایش تقاضا، با مصرف بهینه، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان را در تامین نیاز آبی شهروندان و پایداری کامل آب یاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبفا: بزودی وضعیت آب بندرعباس عادی می شود

آبفا: بزودی وضعیت آب بندرعباس عادی می شود