مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-16بين الملل

معاریو: پس از 70 روز، حماس هیچ نشانه ای از شکست بروز نداده است


روزنامه اسراییلی معاریو در گزارشی نوشت کشته شدن اشتباهی سه اسیر اسراییلی به دست نظامیان این رژیم، به شدت جامعه اسراییل را تحت تأثیر قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه معاریو، چاپ تل آویو، امروز (شنبه) در گزارشی به کشته شدن سه اسیر اسراییلی به دست نظامیان این رژیم در غزه پرداخت و نوشت که تحقیقات در خصوص این حادثه در جریان است.

سخنگوی ارتش اسراییل دیروز جمعه گفت که نظامیان این رژیم به اشتباه سه نفر از اسرایی که در غزه نگهداری می شوند را هدف قرار داده و کشته اند.

  سخنگوی ارتش اسراییل گفت: در جریان عملیات رزمی در شجاعیه (در شمال غزه) ارتش به اشتباه سه نفر از گروگان ها را به عنوان تهدید شناسایی کرد.

در نتیجه نیروهای ما به سمت آنها شلیک کردند و آنها کشته شدند.

روزنامه معاریو در این خصوص نوشت که جزییات این حادثه در محله السجایا هنوز مشخص نیست و ارتش در حال تحقیق است؛ محله ای که یکی از مهم ترین مراکز حماس در شمال غزه است و مدت هاست که جنگ در این منطقه ادامه دارد.

در این گزارش آمده است: شدت تراژدی این واقعه به شکل خاصی احساس می شود، سه جوان به دست نیروهای ارتش اسراییل کشته شده اند و در هفتادمین روز جنگ احساس غم و اندوه و درد ملی به شکل قابل توجهی وجود دارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاریو: پس از 70 روز، حماس هیچ نشانه ای از شکست بروز نداده است

معاریو: پس از 70 روز، حماس هیچ نشانه ای از شکست بروز نداده است