مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 08:202023-11-28سياسي

مخاطب همایش سیره علوی فقط قشر دانشگاهی نیست بلکه همه مردم هستند


برنامه های سیزدهمین همایش سیره علوی به گونه ای باشد که مخاطب آن ها فقط محدود به قشر دانشگاهی نشود بلکه اقشار مختلف مردم باشند و سبک زندگی حضرت امام علی(ع) برای اقشار گوناگون جامعه، - ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: برنامه های سیزدهمین همایش سیره علوی به گونه ای باشد که مخاطب آن ها فقط محدود به قشر دانشگاهی نشود بلکه اقشار مختلف مردم باشند و سبک زندگی حضرت امام علی(ع) برای اقشار گوناگون جامعه، تبیین شود.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر سیداحمدرضا شاهرخی شب گذشته ششم آبان ماه در نشست با دست اندرکاران همایش سیره علوی که به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد اظهارکرد: همایش نباید فقط به اجرای برنامه در یک روز محدود بشود؛ بلکه بهتر است پیش نشست های مختلف ذیل همایش برای اقشار گوناگون جامعه با محوریت تبیین سبک و سیره زندگی امام علی (ع) تهیه و اجرا شود.

وی ادامه داد: برای مثال، پیش نشست تبیینی برای کارمندان و قضات دادگستری با موضوع سبک قضاوت امام علی(ع) برگزار و برای سایر اقشار جامعه هم همین گونه شود.

شاهرخی تصریح کرد: این نکته اهمیت دارد که همه اقشار جامعه با سبک زندگی امیرالمؤمنین(ع) در جنبه های مختلف زندگی فردی، خانوادگی، اجتماعی، سیاسی، مدیریتی و حکمرانی بیش از پیش آشنایی داشته باشند و همایش فقط محدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخاطب همایش سیره علوی فقط قشر دانشگاهی نیست بلکه همه مردم هستند

مخاطب همایش سیره علوی فقط قشر دانشگاهی نیست بلکه همه مردم هستند