مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 09:552023-11-29ورزشي

وجود 132 سمن حوزه جوانان در کرمانشاه


معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به وجود 132 سمن حوزه جوانان در استان، گفت: جوانان با حضور در سازمان های مردم نهاد می توانند وارد فعالیت ها و مشارکت های اجتماعی شوند.

- حسین آذرکمند، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: جوانان با حضور در سازمان های مردم نهاد می توانند وارد فعالیت ها و مشارکت های اجتماعی شوند.

وی ادامه داد: جوانان بعد از تشکیل سمن و اخذ مجوز می توانند طرح ها و ایده های خود را به این معاونت ارائه دهند تا در قالب حمایت های که وزارت ورزش و جوانان از طرح ها و ایده ها دارد، آن ها را اجرایی کرد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: امسال اولین رویداد به نام نما به میزبانی کرمانشاه با حضور هفت استان برگزار شد و برنامه تکمیل کننده آن نماشو هم روز گذشته (سه شنبه هفتم آذرماه)در فضایی صمیمی گفت و شنود بین جوانان و مسوولان برگزار شد.

 وی خاطرنشان کرد: در حوزه جوانان 132 سمن در استان کرمانشاه از وزارت ورزش و جوانان مجوز گرفته اند و برنامه داریم تا پایان سال به 150 سمن افزایش یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 132 سمن حوزه جوانان در کرمانشاه

وجود 132 سمن حوزه جوانان در کرمانشاه