مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-17اجتماعي

رسم عاشقی دانش آموزان توانخواه آمل برای بانوی آب و آیینه


دانش آموزان دبستانی زنده یاد امیررضا دادگرآمل به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با پهن کردن سفره مادرانه برای شفای بیماران ضمن اقامه عزداری و ذکر دعا و صلوات بر سر سفره با برکت نذری بانوی آب و آیینه نشستند.

- ایسنا/مازندران دانش آموزان دبستانی زنده یاد امیررضا دادگرآمل به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با پهن کردن "سفره مادرانه" برای شفای بیماران ضمن اقامه عزداری و ذکر دعا و صلوات بر سر سفره با برکت نذری بانوی آب و آیینه نشستند.

احسان و نذری دادن در میان مردم ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار است که هر سال در ایام مختلف مانند مناسبت های مذهبی و ملی نمود بیشتری پیدا می کند.

باید زبان مادری تو را آموخت؛ زبانی که الفبای توحید را برای مهرورزی برگزیده است؛ زبانی که جز خیرخواهی و گواهی دادن به حق، روشی برای تعالی ندارد.

فاطمه علیهاالسلام، صبر لایزال نبوی بود که در هیأت عفتی سر به فلک کشیده، چادر به سر می ‏کشید و در کوچه‏ های مدینه، در تمام رهگذرهای هستی، حضور خدا را به کائنات، یادآور می‏ شد.

حضرت زهرا (س) نزد عامه مردم ایران به ام النبی معروف است و ازهمین رو زنان ایرانی برای این بانوی بزرگوار ارزش زیادی قائل اند و برای برآورده شدن آرزوها و حاجت ها و سامان گرفتن کارها به او توسل می جویند و طلب یاری و مرادخواهی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسم عاشقی دانش آموزان توانخواه آمل برای بانوی آب و آیینه

رسم عاشقی دانش آموزان توانخواه آمل برای بانوی آب و آیینه