مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 11:402023-12-18حوادث

دستگیری باند سارقان مسلح + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی ولی پور گودرزی روز دوشنبه در محل اداره یکم آگاهی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: - رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: باند سارقان مسلح و موبایل قاپان پایتخت شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی ولی پور گودرزی روز دوشنبه در محل اداره یکم آگاهی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همکارانم در معاونت مبارزه با جرایم جنایی موفق به شناسایی و دستگیری چهار سارق شدند که با سلاح گرم اقدام به سرقت می کردند.

وی با بیان اینکه با هماهنگی قضایی پرونده ای برای آن ها تشکیل شده است، ادامه داد: یک نفر از آن ها که 12 فقره سابقه سرقت دارد، با استفاده از سلاح گرم اقدام به تهدید و موبایل قاپی می کرد.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خصوص اینکه چگونه طعمه موبایل قاپان نشویم، گفت: مردم مراقب باشند در مراکز خلوت تا حد امکان از گوشی خود استفاده نکنند یا به کمک لوازم جانبی از موبایل استفاده کنند تا در دام موبایل قاپان نیافتند.

سردار، ولی پور گودرزی افزود: در پرونده ای دیگر، فردی که به عنوان دلال ملک وارد منازل می شد سپس با استفاده از سلاح گرم و تهدید ناشی از آن اقدام به سرقت کرده و با اموال سرقتی، خودرو می خرید ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند سارقان مسلح + فیلم

دستگیری باند سارقان مسلح + فیلم