مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-05سياسي

باید به مهارت آموزی افراد تحت حمایت کمیته امداد توجه شود


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: مهارت آموزی دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از موضوع هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

- ایسنا/زنجان نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: مهارت آموزی دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از موضوع هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله علی خاتمی امروز (سه شنبه، 14 آذر ماه) در دیدار با دانشجویان نخبه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه دانشجویان آینده سازان کشورند، اظهار کرد: تولید علم به نسل جوان و نیروی انسانی کارآمد نیاز دارد، دانشجویان در این راه باید همواره تلاش کنند و پویا و متحرک باشند.

وی با بیان این که دانشجویان و نخبگان علمی موجب اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی هستند، بیان کرد: توجه کمیته امداد به تحصیل جوانان تحت پوشش این نهاد موجب توسعه علمی این خانواده بزرگ شده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه کمیته امداد با شناسایی دانشجویان و دانش آموزان مناطق محروم که سرشار از استعداد و توانایی هستند، راه موفقیت را برای آنها هموار کرده است، گفت: با همین اقدامات حمایتی، افرادی که در سال های گذشته مستمری بگیر این نهاد بودند، کارآفرین شده اند و جزو افراد موفق جامعه محسوب می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید به مهارت آموزی افراد تحت حمایت کمیته امداد توجه شود

باید به مهارت آموزی افراد تحت حمایت کمیته امداد توجه شود