مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 16:462023-12-04اقتصادي

بومی سازی محصولات خارجی صنایع شیمیایی توسط نوآور شیرازی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، برخی از افراد نخبه و نوآور هستند که با استفاده از دانش و علم خود اختراعاتی می کنند که به واسطه آن نیاز عمده کشور را از واردات آن محصول جلوگیری می کنند و گاها با صادرات موجب ارز آوری می شوند.

  محمد هادی شعله یکی از این افراد نوآور است که پس از تلاش های فراوان موفق به بومی سازی نمونه محصولات خارجی شده است و دوست دارد به مردم و کشورش خدمت کند.

او ابتدا خود را معرفی کردو گفت: محمد هادی شعله، متولد 1356، اهل شیراز و مدیرعامل شرکت پژوهش صنعتی آبریزان هستم.

برسی مشکلات صنایع محمد هادی شعله از مدارک تحصیلی و فعالیت هایش گفت و بیان کرد: رشته تحصیلی من مکانیک سیالات است، حدود 23 سال است که در زمینه تحقیق و تولید مواد شیمیایی سابقه دارم و سالیان سال است که در صنایع مختلف به بررسی مشکلات صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و صنایعی که سیالات آب، برق و هیدروکربن دارند در زمینه های مختلف از جمله رسوب برداری، آلاینده های زیستی صنعتی، خوردگی پرداختم.

  او از فعالیت های شرکت دانش بنیان شان گفت و بیان کرد: شرکت ما یک شرکت دانش بنیان نوع یک در کشور است که افتخارات علمی زیادی کسب کرده است، در دوازده سال گذشته این  شرکت سه بار مقام برگزیده را کسب کرده همچنین در سال 1401 شرکت دانش بنیان برتر در پارک علم و فناوری فارس شده است، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی محصولات خارجی صنایع شیمیایی توسط نوآور شیرازی

بومی سازی محصولات خارجی صنایع شیمیایی توسط نوآور شیرازی