مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 00:152023-12-18دانش

واکنش عجیب شورای عالی انقلاب فرهنگی به رای دیوان عدالت!


بعد از صدور رأی دیوان عدالت اداری مبنی بر ابطال ورود بدون آزمون به دوره دوم متوسطه در مدارس سمپاد، شورای عالی انقلاب فرهنگی با مصوبه ای، به نوعی این رای را بلااثر کرد! - بعد از صدور رأی دیوان عدالت اداری مبنی بر ابطال ورود بدون آزمون به دوره دوم متوسطه در مدارس سمپاد، شورای عالی انقلاب فرهنگی با مصوبه ای، به نوعی این رای را بلااثر کرد!به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، هیات عمومی دیوان عدالت اداری اخیراً در حکمی، پذیرش دانش آموز در پایه دهم مدارس سمپاد (تیزهوشان سابق) را بدون شرکت در آزمون ورودی پایه دهم ابطال کرد.

بر اساس این رأی، دانش آموزانی که در آزمون ورودی پایه هفتم مدارس سمپاد پذیرفته می شوند بعد از سه سال تحصیل برای ورود به پایه دهم مجدد باید در آزمون ورودی این مدارس شرکت کنند.

این در حالی است که طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، گروهی از دانش آموزان پایه نهم مدارس سمپاد که معدل بالای 18 دارند، بدون شرکت در آزمون ورودی پایه دهم به دوره دوم متوسطه این مدارس وارد می شوند و به نوعی آزمون پایه دهم، تدبیری برای تکمیل ظرفیت این مدارس و همچنین راهی برای ورود افراد تازه به این مدارس است.

روندی که بایستی با رای تازه دیوان عدالت اداری تغییر کند اما آن گونه که تسنیم خبر داده، قرار نیست این گونه شود چراکه شورای عالی انقلاب فرهنگی با مصوبه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش عجیب شورای عالی انقلاب فرهنگی به رای دیوان عدالت!

واکنش عجیب شورای عالی انقلاب فرهنگی به رای دیوان عدالت!