مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 17:552023-11-28سياسي

کتاب تاریخ شفاهی سردار حسین علایی رونمایی شد


سردار علی محمد نایینی از مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس مرکز به عنوان پایگاه روایت فرماندهان سپاه از دفاع مقدس یاد کرد و گفت: تاکنون تاریخ شفاهی 200 فرمانده شاخص سپاه در دوران دفاع مقدس ثبت و ضبط شده است.

- سردار علی محمد نایینی از مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس مرکز به عنوان پایگاه روایت فرماندهان سپاه از دفاع مقدس یاد کرد و گفت: تاکنون تاریخ شفاهی 200 فرمانده شاخص سپاه در دوران دفاع مقدس ثبت و ضبط شده است.

به تدریج این آثار آماده و انتشار می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،مراسم رونمایی از کتاب تاریخ شفاهی سردار حسین علایی با حضور جمعی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مسئولین کشوری و لشگری و جمعی از پژوهشگران و راویان، امروز سه شنبه همزمان با روز نیروی دریایی در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم سرداران احمدی غلامپور، یعقوب زهدی، علایی، روح الله نوری، سید علی اصغر حسینی تاش، رسول یاحی، علی محمد نایینی، مصطفی کشکولی، فتح الله محمدی سعید تجویدی، حسین الله کرم، احمد کوچکی، عبدالرضا آزادی و حجت الاسلام محمدعلی رحمانی و حجت الاسلام محمود علوی و خانواده سردار شهید حاج عبدالله رودکی حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم سردار دکتر علی محمد نایینی مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران و رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با تأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب تاریخ شفاهی سردار حسین علایی رونمایی شد

کتاب تاریخ شفاهی سردار حسین علایی رونمایی شد