مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 16:252023-12-04بين الملل

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین: قدردان حمایت های ایران هستیم


نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه سیاست بایدن برای مهار این کشور و مقاومت شکست خورد، از جمهوری اسلامی ایران به خاطر حمایت سیاسی، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ناصر ابوشریف در نشستی مطبوعاتی خاطرنشان کرد: آمریکا و کشورهای غربی از طرف های موثر در جنگ غزه هستند.

وی ادامه داد: جنایات رژیم اسراییل باعث اختلاف و کاهش محبوبیت بایدن و فشار بر آن شده و چراغ سبز آمریکا برای شروع جنگ، اکنون، زرد شده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به تظاهرات مردمی در سراسر جهان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اضافه کرد: دولت های عربی و غربی سکوت کرده اند.

حداقل کشورهای عربی به ویژه مصر، طرح کوچاندن فلسطینیان را محکوم و با آن مخالفت کنند.

ابوشریف با بیان اینکه، ادامه جنایات رژیم صهیونیستی، وجهه آمریکا را در جهان خراب می کند، گفت: آمریکا دنبال بازمهندسی منطقه پیش از خروج از آن، برای تمرکز بر شرق دور و چین بود.

وی افزود: آمریکا از طریق عادی سازی و معاهده آبراهام و برقراری رابطه با کشورهای عربی، دنبال مهار ایران و محور مقاومت بود.

 نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه طوفان الاقصی طرح آمریکا برای بازمهندسی منطقه را ناکام گذاشت، اضافه کرد: قرار بود تل آویو مرکز فرماندهی منطقه شود، زیرا آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین: قدردان حمایت های ایران هستیم

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین: قدردان حمایت های ایران هستیم