مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 21:252023-11-25بين الملل

پدافند روسیه 2 جنگنده «میگ-29» اوکراین را سرنگون کرد


وزارت دفاع روسیه روز شنبه از موفقیت در دفع حملات اوکراین در مناطق عملیاتی و سرنگون کردن 2 فروند جنگنده «میگ-29» این کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع روسیه  روز شنبه اعلام کرد که سامانه های پدافند هوایی این کشور 2 فروند جنگنده میگ -29 اوکراین را در منطقه دنپروپتروفسک سرنگون کردند به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تاس ، وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرد که پدافند این کشور 18 پهپاد را در 24 ساعت گذشته منهدم کرده اند.

نیروهای روس همچنین یک راکت پرتاب شده از یک سامانه موشکی پرتاب چندگانه هایمارس ساخت آمریکا را رهگیری کردند  وزارت دفاع روسیه افزود که تلفات نیروهای اوکراین در 24 ساعت در جنوب دونتسک به 150  نفر رسیده و در آن منطقه، ارتش اوکراین 2 خودروی زرهی، یک هویتزر و همچنین یک توپ خودکششی گووزدیکا را نیز از دست داده است.

سرگیی زیبینسکی از سخنگویان ارتش روسیه گفت: یگان های رزمی غرب روسیه 6 نیروهای مسلح اوکراین را دفع کردند.

وی گفت: در جریان نبرد در منطقه کوپیانسک، یگان های رزمی غرب با بهره گیری از حملات هوایی و توپخانه ای، 6 حمله تیپ 14 مکانیزه و تیپ 15 گارد ملی اوکراین را  نزدیک زاگورویکوفکا ، پرشاترونوویه ، ایوانوفکا و یاگودنویه دفع کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدافند روسیه 2 جنگنده «میگ-29» اوکراین را سرنگون کرد

پدافند روسیه 2 جنگنده «میگ-29» اوکراین را سرنگون کرد